NY-öppning av Silverdal Trafikskola

Ny adress:Hedvigsdalsvägen 70

25 augusti 2024

Nu börjar vi så smått komma iordning i det nya "trafikskolehuset" beläget på Hedvigsdalsvägen 70 i Sollentuna. Trafikskolan kommer under de kommande veckorna att bli mer synlig och vi håller som bäst på med att färdigställa allt samt att få upp mer tydliga skyltar. Vi kommer att hålla öppet hus löpande men då vi inte är så många så får ni gärna maila innan ni kommer så att vi vet att vi är på plats. Skolan har nu en egen körgård utanför dörren för AM och på sikt BE och nu finns möjligheter att parkera bilar utanför på vår gård vid kurser helt gratis. Möjligheterna är oändliga och tack vare Fredrik Hjortzberg på Besqab kan vi nu hjälpa ännu fler elever till sitt körkort. För gruppen NPF finns nu möjligheten att röra sig på tomten och verkligen springa av sig om kryper i benen. Vi introducerar även vår lilla hund Milo som några av er har träffat som är lågallergi hund av rasen Shi-Tzu. Så varmt välkomna till Nya Silverdal Trafikskola på Hedvigsdalsvägen 70.

Under hela hösten kommer flertalet kampanjer att läggas upp så passa på att spara pengar genom att ta del av våra erbjudanden. Glöm inte heller att senare höst kommer vi att växla upp en behörighet och börja utbilda på BE/B96 tungt släp för alla er som har båt eller häst eller som drar tungt efter er bil.