Silverdal Trafikskola flyttar - ny lokal!

Den 1/9 flyttar trafikskolan till Hedvigsdalsvägen 70 i Sollentuna

12 augusti 2024

Nu börjar vi äntligen se ljuset i tunneln efter en lång process. Silverdal Trafikskola flyttar till Hedvigsdalsvägen 70 där vi nu får ett helt eget trafikskolehus med fenomenala möjligheter att utbilda på fler behörigheter såsom BE B96 alltså tungt släp och på sikt A alltså Motorcykel(2025).

Tänk er att vi kommer att få ha vår trafikskola i en gammal bensinmack, bara en sådan sak där vi får husera fritt och där vi stegvis kommer att rusta byggnaden och området för att passa dig oavsett vilken behörighet ni önskar ta.

Trafikskolan kommer att bestå som den är med samma ägare och samma tänk inom NPF och med ännu mer lugn eftersom vi nu kommer att ligga för oss själva i en ännu lugnare miljö.
För alla våra AM elever väntar en spännande tid med en bana utanför dörren och ännu fler kurser och för er som vill ta BE kort dvs tungt släp finns möjligheter att öva backning utanför dörren.

Vi kommer fortsätta att hålla våra kurser i större lokaler med gratis parkering utanför dörren och massor med bra erbjudanden så håll utkik på vår hemsida under september.

Varmt välkomna till Silverdal Trafikskola 2.0